Followers

Oct 7, 2012

DEALER & DROPSHIP !


NATURAL 99


FOUNDATION NATURACTOR

Apakah Itu Dealer ?

Dealer adalah merupakan pengedar yang membeli secara borong daripada pembekal .

 Apakah Itu Dropship?

Dropshipping merupakan teknik pengurusan rantaian pembekal di mana penjual tidak menyimpan stok tetapi memindahkan pesanan pembeli produk kepada pembekal untuk tujuan pembungkusan dan penghantaran produk terus ke alamat pembeli.

dengan kata lain,

dropship adalah suatu kaedah perniagaan yang melibatkan penjualan sesuatu produk atau servis dengan pengedar hanya perlu membayar kepada pembekal berdasarkan produk dan servis yang dijual. Ianya memberi keuntungan yang besar kepada pengedar kerana tidak perlu menyimpan stok dan menanggung modal. Dropship membolehkan setiap orang menjalankan perniagaan kerana peniaga tidak perlu mempunyai produk atau servis yang dikeluarkan sendiri.

Jika anda ingin berniaga tanpa mengeluarkan modal yang besar, dropship adalah kaedah yang terbaik. Ini bermakna anda boleh menjual tanpa modal, tanpa risiko dan tidak perlu membeli dan menyimpan stok.

Bisnes dropship ini amat sesuai untuk semua golongan tidak kira anda seorang pelajar, penganggur, suri rumah, pekerja sepenuh masa mahupun seorang pesara. Ini adalah kerana perniagaan dropship ini:

- Tidak melibatkan modal yang besar.
- Tidak perlu menyimpan stok.
- Tidak perlu menyewa kedai mahupun menggaji pekerja.
- Risiko perniagaan ini amat rendah.
- Tidak perlu menghabiskan masa yang banyak.
- Boleh dilakukan secara sambilan atau sepenuh masa.
- Amat senang dan mudah diuruskan!

Dalam bisnes dropship ini, apa yang anda perlu tumpukan ialah cara bagaimana anda mahu menjual produk anda sama ada di blog, di laman bidaan seperti ebay, di forum-forum ataupun menjual di Facebook manakala pembekal pula akan menguruskan tempahan pelanggan anda, uruskan pembungkusan produk dan menguruskan penghantaran kepada pelanggan anda. 

KEPADA YANG BERMINAT UNTUK MENJADI AHLI DROPSHIP DAN DEALER UNTUK PRODUK NATURAL 99 DAN FOUNDATION NATURACTOR SILA PM SAYA ! 
sila layari 

No comments:

Post a Comment