Followers

Dec 3, 2011

BEAUTY NATURAL 99 !


Produk yang terdiri daripada:
Krim Putih atau dikenali juga Krim Malam
Krim Kuning atau dikenali juga Krim Siang
Sabun Pencuci Wajah


Krim Putih 
menggunakan Temu Lawak sebagai bahan asas untuk menghasilkannya
Kebaikan TEMULAWAK Dalam Kecantikan
“Temulawak adalah tanaman asli Indonesia yang mengandungi kurkuminoid dan minyak atsiri yang berkhasiat untuk menjaga kesihatan dari berbagai penyakit. Di Jawa Barat, rimpang temulawak lebih dikenal sebagai "Koneng Gede" dikatakan jauh lebih berkhasiat dari ginseng.”


Krim Kuning 
menggunakan Kunyit sebagai bahan asas untuk menghasilkannya
Kebaikan Kunyit Dalam Kecantikan
“Kunyit mencegah kulit daripada cepat berkedut, mencantikkan kulit,menghaluskan kulit, melembapkan kulit dan banyak lagi kelebihan kunyit dalam menjaga kulit wajah.”

Kunyit juga telah terbukti memberi kebaikan dalam menjaga kesihatan dan serta mencantikan kulit. Ia juga telah digunakan secara meluas dalam produk pemakanan kesihatan yang lain. Kini krim kuning natural 99 telah menjadikan kunyit sebagai bahan asas dalam penghasilannya.


Sabun Pencuci Wajah
Sabun pencuci Wajah pula dihasilkan dari ekstrak buah buahan terpilih yang dapat menjadikan kulit wajah anda lebih berseri-seri.


Produk ini juga diperkaya dengan vitamin E yang baik untuk kulit muka
“Vitamin E menjaga, meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mencegah proses penuaan, melindungi kulit dari kerosakan akibat radiasi sinar ultraviolet, serta mempercepat proses penyembuhan luka.”

Masalah ini sering menggangu fikiran golongan wanita dari semua peringkat umur yang sentiasa idamkan kelihatan cantik dan menarik , dan segelintir golongan lelaki juga mempunyai masalah kulit wajah .

Masalah yang anda alami kulit wajah merupakan satu masalah besar khasnya kepada wanita dan pelbagai produk kecantikkan yang terdapat di pasaran masih tidak dapat membantu menyelesaikan masalah kulit wajah ? 
  • Gelap
  • Kasar
  • Kusam
  • Berjerawat
  • Liang pori besar
  • Tona kulit tidak sekata
  • Bintik-bintik hitam pada wajah


Kini anda tidak perlu menghabiskan wang anda dengan membeli produk kecantikan yang mahal kerana terpengaruh dengan iklan-iklan dan testimoni yang kurang tepat.

Set kecantikan yang kami perkenalkan kepada anda akan menyelesaikan semua masalah kulit wajah yang anda hadapi yang penting 100% menggunakan banan ASLI .
Anda pasti akan lebih bersemangat dengan wajah yang bersih dan cerah serta tidak mengalami masalah kulit wajah .
Produk Kecantikan Natural 99 berasaskan bahan dari alam semulajadi yang terbukti memberi banyak kebaikan untuk kulit wajah dan diperkaya dengan Vitamin E yang sememangnya terkenal untuk kecantikan kulit wajah .

PRODUK INI DIPERKAYA DENGAN VITAMIN E BAIK UNTUK KULIT MUKA !

" Vitamin E menjaga , meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit , mencegah proses penuaan , melindungi kulit dari kerosakan akibat radiasi sinar ultraviolet , serta mempercepat proses penyembuhan luka . "

DAPATKAN SEKARANG !

6 comments:

  1. Harga Rm35.00 mmng utk set yg asli ke? Sbb saya ada buka website Natural 99 (www.natural99.net) harga Rm60.00...so mana yg mmng harga betul yg original product. Tq

    ReplyDelete
  2. Yes dear. mmg betul harga asal RM 60 tapi now saya buat offer RM 35 kpd yang baru untuk mencuba dan customer lama . original punya . jika berminat boleh contact saya di no 0177312014 . tq :)

    ReplyDelete
  3. skrg ni pek dia baru eyh?? knp x sama ng sy punyer??

    ReplyDelete
  4. skrg ni pek baru eyh?? knp xsama ng sy punyer

    ReplyDelete
  5. yup packing baru . berminat pm saya 0177312014 .

    ReplyDelete