Followers

Dec 31, 2011

WELCOME TO NEW YEAR 2012 !


HAPPY NEW YEAR 2012 !
Salam to my love visitor . tepat detik 12.00 am berlabuh lah tirai 2011 yang telah kita harungi especially banyak memberi kenangan/pengalaman manis dan pahit sepanjang perjalanan hidup kita pada tahun ini . Rasa sayang nak tinggalkan tahun 2011 . but The past is gone , the new year is coming , the future is coming by the speed of light . mean yang lepas biarlah lepas dan menjadi pengajaran bagi diri kita untuk lebih WAKE UP di masa akan datang . So , bermulanya tirai baru ini look forward n tanamkan azam baru in yourself . 

DETIK 12.00 AM 
Saat yang ditunggu dan saat yang dinantikan . detik 12.00am . welcome to 2012 ! yeahh beralih ke tahun baru pula . hehe . 1.1.2012 . permulaan yang baik untuk kita WAKE UP . New year , new experience and new memories . Everyone pasti ada azam baru sempena tahun baru ni kan . Kalau nak list mesti xcukup page agaknya . hehe . now nak share skit azam tahun baru 2012 kali ni . mood : excited !  

Firstly,
i want to be the best and learn how to become the best person . mean inginkan yang terbaik dalam melakukan sesuatu perkara yg aq lakukan . even situasi itu susah ataupun senang . senang cite try and learn ! not try an error .

Second,
Don't leave something good to find something better . Once you realize you had the best has found better . mean dalam mencari sesuatu yang terbaik kita perlu bersyukur dan jangan menjadi seorang yang tamak . actually kita sering lupa dan telepas pandang dalam mengejar sesuatu perkara . so , always remind ourselves .

Next ,
Never give up , if not yourself , then for others . Some people depend on you . don't let them down . mean jangan mudah putus asa dan tidak mengecewakan orang yang berharap kepada anda . espeacially the person you love .

Last ,
Be happy , not because everything is good , but because you can always find the good side of everything . mean sentiasa memperbaiki diri untuk menjadikan ia kepada yang lebih baik . daripada sentiasa melakukan kesilapan .

Actually banyak lagi list azam tahun baru ni . hehe . tapi ini antara yang terbaik aq listkan . Bukan untuk myself semata-mata but untuk share to you all . Hope , apa yang u all hajatkan dan azamkan tahun baru ini menjadi kenyataan dan realiti . 
all the best ! 


No comments:

Post a Comment